"jag trodde du var en telefonsvarare så jag la på"

Idag så är jag ingenting alls eller alltihop på en och samma gång.
Jag ska äta mat med härligt folk klockan 19.
Min plastis har sin segelbåt här så jag tänkte våldgästa.
Jag kanske ska plocka lite trevliga saker på hultsfred nästa vecka och sedan se MANDO DIAO & THE SOUNDS igen.

Jag packar väskan och letar efter cdskivor som jag kan bränna lite bra musik på så att jag överlever resan till "stuan" i Torhamn.
Jag ska bli allmänbildad under tiden där och jobba på brännan om nu vädret tillåter det.

Lyssna på måsarnas skrik, kolla på när stadsbona drar till skärgården och äta en glass på Café Måsen.
Tänkte hålla koll på "cyklisten" eller rättare sagt alkolisten när han tar sin tur på morgonen för att spana in fiskebåtarna som kommit in i hamnen.

Jag tänker nog bli ett sommarbarn på landet för ett tag nu .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0