bada i uppblåsbarpool

Jag och tobias styrde upp en sjukt god frukost och vi får inte glömma vattenpipan som var pricken över i.
Tycker vi lyckades väldigt bra eftersom sovtimmarna inte var allt för många.
Jag blev upphämtad av kusinen och vi storshoppade massa mat till familjen och "familjen".
Grillat blev det och vi snålade inte med det heller.
Kubb och en uppsats om evolution stod sedan på schemat och medans jag var duktig och pluggade med en skrikande fågel brevid mig badade folket i pontus lillasysters pool.
Vi tänkte tälta men som vanligt ska regnet komma och förstöra.
Blodpudding med lingonsylt och brinnande krukor blev dagens slut.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0