19 år av ditt liv.

Idag är det min dag.
Den dagen då jag föddes.
19 år sen är det nu.
Tiden går snabbt.
Jag minns när jag var sådär lagom liten, klättrade i träd, hade kojor lite överallt, oroade sig över att någon kanske skulle ta ens fina glaskulor och att min katt skulle dö.
Livet var underbart då.
Det är det nog stundvis nu med, men det var bättre förr.
Idag önskar jag mig inget speciellt, iaf inte något materiellt.
Det jag önskar mig är en bra framtid och lycka.
Listan på saker man önskar sig blir allt svårare för familjen att fixa.
Men man får inte glömma att allt är möjligt vad det än gäller.
Jag kanske inte får det jag önskar mig på stört , just idag.
Men jag är helt säker på att det kommer komma inom en snar framtid.












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0