Det är synd att jag är så trög och inte kan svåra ord.

Sov länge.
La mig faktiskt ute och solade en stund tills jag kände mig för varm.
Gjorde en snabbtripp på stan.
Kollade på när killen på banken försökte döda flugor.
Fastnade på åhmans med en pucko i min hand.
Regnet flödade utanför oss.
En regnbåge dök upp och vi drog oss till lägenheten.
Stack över till frugan och köpta pizza, taggiga bollar och en PK.
Blev tvungen att visa legg.
Kändes lite sådär när man precis fyllt 19 och åldersgränsen på energidryck är runt 15-16.
Så liten ser jag iaf inte ut att vara!
Råkade säga lite roliga saker för högt också och hittade hockeykillar bland popcorn och toarullar.
Rullade hem till Em och spanade på fångarna på fortet.
Gjorde sånna där test på vilket parti man ska rösta på.
Blev upprörd över att Sverigedemokraterna får existera och gjorde ett roligt och onödigt test på folksam.
Jag tänkte tydligen på en lunnefågel.
Drog mig hem lite senare och frös om fingrarna.
Det är kallt nu mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0