Hoest

Kommer nästan inte ihåg vad jag gjorde igår.
Det känns som alla dagar bar aflyter ihop i en seg röra.
Jag hade saker att göra igår men vet inte riktigt om jag fick något gjort.
Käkade iaf tårta hos min mormors festman som fyllde år.
Jag satt mest och gäspade och försökte bli pigg på sötsaker.
Kollade senare på film med mina kompisar.
The Visitors tror jag filmen hette.
Den var dryg men bra på samma gång.
Ganska skumm och ingen film man blir direkt lycklig av att se.
Vi kom iaf fram till att vi ska ha en afrikansk fest framöver när alla kompisar som flyr landet kommer tillbaka.
Det känns sorgligt att så många bara försvinner som är så självklara.
Dom har alltid funnits i stan och om man gått ut en fredag eller lördagskväll så har dom alltid varit där.
Kan inte roliga människor flytta till Västervik så vi får lite kul i höst.
Staden behöver ryckas upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0