jag vill bjuda dig på b-day fest på fredag

Idag blev jag påkörd av Gull-Maj.
Hon körde ifrån mig och jag fick lite ont i benet.
Hamnade hos emma och drog sedan vidare till staden.
Blev stoppade på ett övergångsställe och fick dagens fråga.
"läser du böcker?"
Jag svarade att jag int egör det och när jag gjort det så är det pga skolan.
Vandrade vidare och köpte mig en väska. Inget nytt egentligen för jag har precis en likadan men den förra har gjort sitt.
Smaskade i oss chicken och jag kände mig som en skyltdocka.
Två roliga människor satt och glodde på mig och diskuterade om vem jag var lik.
Stimmade runt en stund och tog skydd från regnet.
Föll rakt ner i soffan lite senare.
Nu är jag hemma och undrar vad jag ska göra med helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0