den 31 juli

Igår hamnade jag på en bänk i några timmar.
Det hjälpte ett tag och sen var det dags att äta godsaker som försen frukost.
Senare blev jag glad och sedan förvirrad.
Kunde ha räckt med att vara glad känner jag men så enklet är det ju inte alla gånger.
Spelade bubble shooter som besatt och lyssna på låtar där S.O.S fanns med.
Låtar med jonas brothers och abba var bäst.
Gled vidare på min vita rullare och hamnade hos mina kompisar idag igen.
Den ena var rädd för luft och den andra var trött och stel men med tiden ändrades det om och peppheten varvade deppheten.
Den leopardfläckiga flickan som var tvungen att visa legg så fort hon steg in i kiosken mötte jag upp lite senare.
Köpte en tvåliters cola och hade spöken som ljusstakar.
Vi lyssnade på fin musik tills folk nästan däckade och jag ville hem.
Blev en ensam promenad i mörkret och sedan föll jag direkt rakt ner i sängen där min söta katt redan låg och sov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0