" vi ska äta krunerteskukar"

Jag vet att det inte händer så mycket på bloggen just nu.
Men jag kan lova er att det kommer att komma massvis med bilder snart.
Är dock i Södertälje just nu och hänger med min Chávezfamilj.
Datorn lämnade jag hemma och lika så min systemkamera.
Så jag lever med min söta sony , min gamla LG mobil med polyfoniska ringsignaler och kollar på scrubs , samt spelar uno och gör av med för mycket pengar på onödiga saker.
Imorgon ska jag skaka ROMPAAAH och sen får jag se vart i världen jag hamnar.
Kanske kommer hem en snabbis snart och packar om väskan för nya äventyr och en liten uppdatering!
Hoppas att ni njuter av de sista strålarna för snart kommer mörkret och de färgglada träden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0