Dagar av leende

Skola, sen dök jag rakt ner i sängen igen.
Väcktes av att en tokstolle till kille som skulle stå och ringa på dörren.
Förstod inte så mycket av allt som sas men i nästa minut var han påväg till planet som skulle föra honom till den stora staden Stockholm.
Jag sov iaf vidare och drog sedan iväg till kinesresturangen där jag dränkte riset med jordnötter och jordnötssås.
Hemskt gott var det kan jag lova.
Speciellt med en stor kopp kaffe till.
Kinesmaten var alltså min frukost, en väldigt onyttig frukost.
Men ska nog satsa på lite bättre mat snart när jag hittar inspiration till att laga min egna mat.
Lite senare samlade jag ihop partyskräp som blev pengar genom att stoppa i dom i ett hål på willys.
Min fina medhjälpare och kompis dammsög medans jag ivrigt skurade, borstade och använde  mirakelmedel på glas och tallrikar.
Efter ett tag var allt nästan skinande rent!
När min kompis sen gjorde ett kvartsprov som blev på trettiominuter satt jag frusen utlåst på en bänk och spanade löv.
Hösten är verkligen vacker men förbaskat kall.
Efter att vi sagt till varandra "vi ska inte köpa något idag" så kom vi ut med varsin h&m-påse.
Imorgon ska jag fixa mig en till sådan fast med  annat innehåll.
Nu när vi traskade omkring där på stan så blev vi sugna på fika men alla fikaställen hade redan stängt vid klockan 18.
Tycker det är tragiskt,
vad ska vi stackars människor göra då om vi inte kan köpa fika?
Vi traskade iaf ner till donken där det inhandlades väldigt mycket onyttigt.
Någon timme gick och sedan var vi ute på busssafari.
Vi letade alltså efter bussen.
Bussen kom tillsist och jag gled vidare på sångträning.
Nu tänkte jag nosa på min kudde och sova gott.










Kommentarer
Postat av: Alejandra

haha stackare som fick vänta utanför ;p

2010-10-15 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0