Några kvar att lita på Och några kvar att tycka om

På söndag flyr jag till värmen i några dagar. Jag hoppas solen kan hela mig och göra min bleka kropp varm och brun.
Umgås med mormor och dricka sangria på något mysigt uteställe.
Redan imorgon drar jag till Stockholm och ska fira lite. Äta completos och tårta.
Nästa vecka kommer norgemänniskor hem, dom har jag saknat och kommer va överlycklig när dom väl är hemma.
Nästnästa vecka ska jag opereras. Ta bort något i min näsa eller något liknande. Fattade faktiskt inte riktigt vad doktorn menade men blir nog bra kan man hoppas.
Sen några dagar senare sticker jag till Stockholm igen och lyssnar på min favoritkille HÅKAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0