Ska jag fylla tomrummet med jordnötter ..

Jag har varit borta i ett par dagar nu.
Shoppat loss och blivit fattig på köpet.
Men en fin höstgarderob lär jag allt ha iaf.
Och det är ju alltid ett plus när dagarna blir allt mörkare och man behöver peppas upp med något materiellt.

Det var nog tur att jag inte skrev något i bloggen igår för då hade ni nog blivit rädda för mig.
Jag var så arg, och om jag hade fått chansen att träffa personen jag var så galen på så hade jag lätt spottat och ja, gud vet allt.
Att människor ska hitta på saker bara för att få uppmärksamhet tycker jag är helt makalöst.
Jag blir sur på mig själv också för att jag ens bryr mig.
Men om man är så ensam, dum i huvudet och annat så kanske det är enda sättet att känna sig lite värdefull på låtsas.
Stackars krake.

Nu är jag iaf hemma och har precis tagit mig en uppfräschade dusch.
Jag saknar verkligen solen, och brännan på kroppen som var sådär fin i somras.
Synd att nästan ingen fick se den bara.
Kanske på kort men inte i verkligheten för jag gömde mig för allt och alla.
Tusan också!

Tänkte ta kort på allt jag handlat nu iaf och sedan visa upp det för er!
Chao gringos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0