En liten dag

Dagen började chill och jag satt och spånade på extrem överlevnad medan jag åt mina rostade mackor med aprikosmarmelad.
Han på tv var galen och åt allt från kottar till levande ormar. Myrorna var tydligen riktigt goda enligt han själv men det tvivlar jag på en gnutta. Om man jämför med ormen så var dom säkert en gnutta godare men inte annars.
Skulle krävas mycket för att jag skulle stoppa i mig något levande eller något som känns sådär riktigt äckligt.
Det sliskigaste jag har försökt svälja under mina år här på jorden är komage. Det var både segt och det tog emot när man skulle försöka svälja ner det. Usch!

Promenerade hem efter ett tag till mitt egna hem och väntade in att min kompis på andra sidan gatan skulle bli klar.
Under tiden busringde en av mina andra grannar till mig, en liten kinesunge
Han avslöjade att han hette Filip och drog till med att han jobbade på någon sextelefon. Hans små tjejkompisar hördes fnissande i bakgrunden. Failet med busringningen var bara att dom glömde att ringa skyddat nummer och jag funderade starkt på att ringa tillbaka och berätta hur man fixar skyddat nummer. Söta var dom iaf!

Efter en stunds väntan blev det promenad iaf ner till stan där vi som vanligt gjorde av med lite pengar som resulterar till lite halv pengaångest. Det är alltid jag som gör av med mest också!
V fick hjälpa en busschaufför också som hade åkt vilse, haha.

En liten glass på donken och försöka förbereda sig på det kalla vädret man skulle traska hem i lite senare.

Blev senare att öva på sångläxan som gjorde min hals upprörd och ond så nu är jag tillbaka till halsontet, den skeva öronvärken och täppt näsa.

Frida hälsade på och vi glodde på den rosa kaninen eller va det hette. Förstod inte så mycket av det faktiskt!
Sen blev det åter igen chill, var glada över  snön som föll och katten som hoppade in genom fönstret med smutsiga tassar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0