åh jag svävar

Nu var typ allt fixat. Jag är fortfarande sjuk men ska på övning senare idag. Huvudet dunkar som vanligt och att gå hem från stan i stekade sol och högklackat var väll inte direkt något hit.
Känner att jag inte är så rolig på bildfronten just nu, men det är väll för att jag mest är lam och inte orkar ta några kort. Tog en bild idag som jag tyckte om, påminde mig om prickikorv och sommar, men den fick jag inte behålla för personen i fråga. Tycker det är tråkigt när människor ska vara så kameraskygga och dumma!
Har kommit på att det är riktigt chill att gå runt i skor inomhus som dom gör i andra länder. Så enkelt att springa ut när man känner för det utan att behöva stanna till vid dörren, böja sig ner och sedan knyta skorna.
Nu när jag sitter här inne i källaren och skriver kom jag på att det är onödigt att sitta inne när det är så fint ute, så ska nog sticka ut nu. Hoppas ni också är ute och njuter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0