Helg

Igår var det middag med brudarna. God mat serverades och trevligt sällskap. Senare rullade jag och F vidare hem till henne där vi avnjöt en öl och tog oss sedan till palle. Jag försökte lära henne salsa men vet inte riktigt om det gick så bra. Väl på palle sprang jag mest runt och letade efter min blonda kompis som försvunnit. Men under tiden hittade jag ju trevliga människor och sådär.
Kvällen avslutades med mackor med räkost på.
Idag har jag grillat så nu lukta jag rök. Köttet blev väldigt gott och alla annat till köttet blev lika bra. Jag hade vädret på min sida dessutom och när köttet precis blivit klart började regnet falla.
Nu sitter jag är och fryser och bläddrar lite i jeansbibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0