i huvudet eller i magen

Gårdagen känns som en dröm idag. Men när jag tänker efter så förstår jag att allt verkligen var på riktigt.
Idag lever jag i ett vakum. Tankarna är nästan borta och jag vet inte vad som ska ätas till lunch slash middag.
Jag är hungrig, det är det enda jag vet, sen är frågan vad man ska stoppa in i munnen och sedan svälja. Det måste ju vara gott!
Har ni tänkt på att man sväljer maten allt för snabbt, vilket gör att smaken som man egentligen var ute efter bara försvinner på ett smack, vilket gör att vi lassar in mer och mer, istället för att njuta av det lilla vi började med en stund till.
Jag har blivit sjuk också, och både halsen, näsan och huvudet ska göra ont och snora. Ja, vet ni, det känns till och med som om huvudet snorar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0