Jag tänkte skriva ett litet inlägg om mode

Jag tänker såhär när det gäller kläder:
-Ta på dig det du tycker är fint
-Tänk bara på att det ska se snyggt ut när du väl dragit på dig det. Kvittar om det är mormors gamla kofta eller om det är något trendigt för flera tusen. Huvudsaken är ju att det passar just dig.
-Helt ärligt har jag inte så stor koll på vad som är inne och var som är ute.
-Och om jag ena dagen ser ut som pocahontas betyder det inte att jag måste göra det dagen därpå. Det är ju det där med att kunna vara en kameleont som är kul.
-Ibland kan det vara snygg att se skruttig ut. Igår var jag det och ingen klagade, det var bara mer att ingen kände igen mig.
-Sen det där som är "inne" nu  med att se lite hippie,flower power´ig tycker inte jag alla borde satsa på. Vissa föds till att se ut sådär och gå klädda sådär, andra inte.
Aja huvudsaken är att man ser snygg ut på heltid och man kan sätta snygg framför nästan allt.
snyggful,snyggsöt,snygggullig,snyggskräpig osv.
chacha bloggen, o hejdå ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0