Jungfru jungfru jungfru jungfru käääär.

Securitas kom och hälsade på idag igen. Han ger sig aldrig. Och självklart ska ingen vara hemma förutom jag när han ska komma och plinga på dörren. Som vanligt står jag där i bikini och säger "ingen är hemma idag heller" och han säger sitt vanliga "god kväll" när klockan bara är middag.
Sitter här och skrattar lite smått för mig själv. Läste nyss mitt stjärntecken. Det står att jag inte jag inte bör ha för höga förväntningar på mig själv just nu,och fast att jag borde göra dittan och dattan så blir inget gjort iaf.
Tycker det stämmer in perfekt på mig, nu när jag istället för att göra massa har slagit mig ner i den underbara solen och dricker kaffe.
Dock börjar rastlösen infinna sig precis som vanligt när jag bara sitter och sitter.
Jag kom på att jag hade ett par färgade linser när jag tagit på mig min turkosa bikinitop, så det blev att rota igenom lådorna och sedan peta in dom turkosa linserna i ögonen.
Väldigt ovant med något i ögonen som seglar omkring på iris.
Men nu när jag väl öppnat paketen med linserna i så är det väll bara att börja använda dom. Det lustiga är att det ser ut som jag har putmunn med grönaktiga ögonen, förstår inte riktigt hur det kan bli så!
Sen tänkte jag berätta att jag sticker till Kina om några dagar. Ska vara borta i chingchongland i två veckor ungefär. Tänkte ta med mig så lite som möjligt och sedan fylla väskan hem med massa fint. En ny sommargarderob är ju aldrig fel!
Dock funderar jag på att dra till "rumänien" och hitta mig ett par jeans som jag kan göra om till shorts. Alla jag har nu är för stora och säckiga precis som bycorna jag lånade av G för några dagar sen när det blev island istället för hawaii.
Nä nu ska jag vända mig mot det stora skenet igen och satsa på att bli lite brunare, därefter ta lite kort som jag tror kan bli fina!
btw, jag kanske har skrivit skevt och orden som står kanske inte är dom rätta, men det beror på solen som ska lysa i facet på mig och skärmen som inte går att ljusa upp mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0