Sugar pie

Här sitter jag på mitt golv och klipper lite på mitt hår. Sjunger the four tops och dricker lite gott kaffe, kallt alltså.
Tror att håret blir bra, nästan bättre än hos frisören. Dock vet jag inte riktigt om jag får bort allt det slitna, men huvudsaken är ju att det ser bra ut, eller ?
Senare ska jag steka mormors kroppkakor och dricka lite mer kaffe. Leta upp något snyggt att ha på mig och därefter vänta in F som just nu gör det där tråkiga högskoleprovet vi alla borde göra någon gång.
Det blir att kika på modevisning och sedan sticka iväg på tjejfest. Kommer bli ffint. Det som känns lite sisådär är väll att alla där ungefär är jättebruna och det är varken jag eller F. Lite orättvist, men man kan ju inte bli så brun när man lever i ett land där mörkret har majoritet. Kul kommer vi iaf ha det!
Aja, nu har jag pratat klart på en stund. Nu ska det klippar lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0