Tjena morgonen och tjena splittringen !

Jag vet inte riktigt om jag har blivit tråkig eller något. Det kan nästan kännas så ibland, iaf här på bloggen.
Men ni ska veta att det är mycket som händer just nu. Olika val , mycke sång eftersom jag fick bli inhoppare på en vårkonsert. Ja ni kanske förstår att det är mycket och det gör att jag blir trött och framförallt hungrig på heltid. Kaffet är som sagt min bästa kompis de flesta dagarna och just nu saknar jag min andra vän solen. Undrar vart hon tog vägen?
Aja, har halvsökt till lite skolor nu iaf och tänkte ta mig en liten tupplur nu. Är inte van att gå upp sådär hiskeligt tidigt , ögonen går ju i kors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0