Tur att man kan bjuda på sig själv typ!

Sjuk.
Försöker få ihop bilder så att jag kan söka. Lite pissigt att så många fina bilder försvann när datorn kapsejsade. Är lite bitter, eller inte lite utan väldigt mycket. Men det ska nog ordna upp sig. Jag har ju både nya och gamla bilder.
Just nu går jag igenom en gammal hårddisk. Sitter och skrattar så jag får tårar i ögonen. Mycket som har hänt i ens liv som man nästan glömt bort.
Blev förvånad över hur jag klädde mig och såg ut, fy tusan!
Hur kunde någon tycka att jag såg bra ut ?!  Jag skulle aldrig fallit fört.
Lycklig är jag över att pappa hamstrar läkemedel. För nu kan jag förhoppningsvis må bra i halsen tills ikväll då det ska sjungas. Känner att det känns lite för spontant att bara dyka upp på genrepet utan att ha sjungit igenom sången innan så hoppas febern kan sticka snart så att jag kan sticka dit.
Hörs minna vänner !
Eller just det, glömde berätta att jag fick finmiddag igår och blev mutad med en daimglass. Ibland har man det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0