turkburkshalvdeppning

Nu var konserterna över och påsklovet påbörjas idag.
Jag kommer få ett långt lov eftersom jag sticker till kina den 3 maj.
Skönt att komma iväg lite.
Och kineserna kommer göra mig glad, det är nog det bästa. Så fort jag ser en så ler jag.
Idag är det stekigt kan jag lova och svetten rinner lite halvt när jag sitter här i solen.
Tänkte bli brunare och snyggare.
Kaffet går åt och lika så mina grönsaker i turkburken.
Det känns nästan som om jag är utomlands.
Något jag tycker är lite trist idag är bara att folk ska vara sjuka , sega och lite halvpeppa.
Nu när jag har fått min energi så ska alla andra bara va lama...
Aja, får se vad som händer ikväll.
Påsken är strax här, pappa fyller år, släkten kommer och dom där vädermänniskorna har lovat att solen ska skina hela helgen.
Kan bli bra det här!


Kommentarer
Postat av: Suana

Vad fint du sjunger !:)



Och ville bara säga att jag älskar din blogg!:)^^

2011-04-28 @ 14:54:34
Postat av: Nathalie

Svar: Tack så jättemycket ! :) känner att jag inte uppdaterar så mycket men ska bli bättre på det!

2011-04-28 @ 15:24:30
URL: http://nattet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0