Lite av lite

Först var jag lite sur , sen somnade jag till folk som snackade om blod. Vaknade vid 13.37 och tänkte att det kanske var bäst att ta tag i livet. M  ringde och var pepp, dock klagade han på att det var varmt ute. Så nu vill jag inte gå ut, för jag själv är redan varm i mitt rum i källaren. Sitter här med mitt goda kaffe och väntar på att håret ska torka. Har kommit fram till att mitt hår blir som bäst när jag inte borstar det så från och med nu dissar jag borsten totalt, den bara risar upp allt.
Vill göra om mitt rum som jag inte spenderar allt för mycket tid i just nu. Men någon gång lär jag väll göra det igen. Måste bara få det lite mer jag, lite mer mysigt. Tror det är golvet som gör allt sådär tråkigt, det är bara grått och fult, sen har jag råkat ta sönder det lite mer platttången och nagellack.
Nu vet ni, nu ska jag sminkar mig lite, så att jag inte ser lika dräggig ut som innan. Kände mig som en luffare i kombination med en säck potatis. Mycket vackert.
Hejdå på er på en stund. Lär säkert skriva mer snart. För jag har inte så mycket mer jag har lust att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0