Efter många timmar så var man äntligen framme!

Locken i öronen ville tydligen följa med mig hem till Salinas 2.
Mormor hade kokt gröt och nu ligger jag äntligen i sängen och ser fram emot morgondagen .
Hoppas på att lukt och smaksinnet ska börja fungera igen och att sjukan ska försvinna.
Sa för ett par dagar sen "antingen lyckas man bli sjuk när man ska sjunga eller på självaste julafton"
Och jag är bäst på att vara sämst och lyckas med båda delarna.
Imorgon ska det kokas kola och självklart ser sockerråttan fram emot det. Revben ska ätas också och prinskorven sparar vi till annandagen.
God natt och god jul på er!
Nu ska jag spana julkalender och sedan hoppas på att sömnen tar mig.
Känns inte kul att sova själv, är van att ha någon bredvid mig eller som när man är här, ha någon under sig som man sedan kan kika ner på och störa när man blir sådär fasansfullt kissnödig mitt i natten och måste klättra eller rättare sagt ramla ner från överslafen rakt ner på det iskalla marmorgolvet.
Brukar tänka på mataffärer när jag kollar på det.
Aja, åter igen god natt nu måste jag bli frisk !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0