"men är du en singel?"

Vaknade ganska sent. Senare än vad vi hade bestämt.
Efter några timmar kom min fru. Hon hade tydligen blivit inmoppad där hemma och därför blivit så evigt försenad.
Vi trotsade vinden. Stod på en brygga och såg mobbade ut. Satte oss på ett skört staket och en av oss fick sitta och chilla på en påle.
Inga bra kort, inte snygga iaf.
Sen blev det att leta värme. Lite laget med uråldriga kläder samt en titt på "sexiga" kläder.
Vi samtalade om "de goda karamellerna " som fanns förr i tiden och hamnade därefter i mitt kök med en kanna kaffe.
Extas.
Nu hade vi förflyttat oss och satt i Es rum istället. Spanade in Ms partylampor och snackade saker jag inte ens minns längre.
Susade fram genom vinden och fick en kylig liten drink som välkomnande.
Min prins kom hem lite senare och vi tattade mat från damerna på nedervåningen.
Lite bejewel lir i ca någon timme.
Nu ska vi nog sova en stund.
Imorgon sticker jag till snön och hämtar hem mina ägodelar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0