Vart är snön ?

Jag vill ha snö. Men när den väl har kommit lär jag inte tycka om den speciellt mycket .
Så är det nästan med allt.
När man inte har det så vill man ha det och tvärt om.
Det är lustigt.
Man borde lära sig att uppskatta saker, i alla fall jag.
Allt är bara så självklart och när det är för bra , ja då förstör man för sig själv så man har något att klaga på eller känna sig lite missnöjd över.
Att leva, slappna av,njuta och bara vara är nog något jag måste lära mig.
Men jag är kanske inte den sorten.
Känslor. Impuls. Känna sig för.
Allt måste hända direkt, nästan innan jag tänkt tanken.
Och sedan det där med att tänka, det är onödigt att tänka allt för mycket på onödigheter.
Sådant är jag bäst på. Ibland är det nästan skrattretande.


Vara nöjd. Jag ska lära mig att vara nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0