måndag

Natten kändes oändlig och smärtan i ryggen var förfärlig.
Det är sällan jag har ont, speciellt så där ont så man knappt vet vart man ska ta vägen.
Idag har jag knaprat panodil, härdat ut och försökt vara så hjälpsam som möjligt.
Min söta lilla katt och varit i fight så vi var tvungna att hälsa på veterinären.
Djur överallt och i väntrummet fanns det äckligt kaffe jag och mamma försökte svälja ner medans vi väntade.
Vi fick tillbaka en trött kisse som blivit rakad på kinden och kändes sjukare än innan.
Nu ska mamma få leka veterinär framöver eftersom jag är så känslig och inte klara av sådant som är mindre trevligt. Var, blod och sånt ni vet!
Nu tänkte jag satsa på att kolla serier jag missat och kanske att det blir lite redigering av bilder från resan i Europa.
Det var ju faktiskt ett tag sen jag kom hem nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0