räknar baklänges

Jag tänker tillbaka på de senaste åren som gått så snabbt men så långsamt på samma gång.
De senaste året har faktiskt varit riktigt fruktansvärda på många olika sätt men mitt i all smärta och mörker finns det verkligen stunder som var de lyckligaste jag upplevt.
De stora kontrasterna gör att allt känns sådär dåligt och sådär bra när det väl inträffar.
 
Men vet ni vad, nu är jag för det mesta lycklig på heltid.
Och det var längesen jag fick torka mina kinder från sorgliga tårar.
Jag inser att jag kommer sakna mitt hem en hel del nu när jag flyr ifrån det, men som tur är finns det alltid kvar.
 
Nu ska jag njuta av de sista dygnen här, sen ska jag njuta av de lyckliga dagarna där.
 
Snart är jag ett steg närmre mitt mål.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0