Sofflut

Nu var vi i Stockholm igen och det känns skönt.
Bara vara. Slippa röra på sig och slippa åka runt.
Dagarna i Dalarna var händelserika och underbara.
Det var längesen jag skrattat så mycket som idag.
Vi köpte äckliga burgare. Gick mot rött och hittade glass.
Fick skriva på mitt köp med en stor tuschpenna och skrattade lite mer.
Sov hela vägen hem och retade mig emellanåt på tanten intill mig.
Äldre har alltid problem med säkerhetsbältet och jag ska för det mesta så skulden att jag tagit deras, jag sitter i vägen eller så kan dom bara inte med denna otroliga pryl.
Irriterande är det hur som i alla fall.
Nu ska vi kolla naturprogram och klappa katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0