Tomtebloss och drömmar av stoft

 
Letar efter ett par örhängen men dom har troligtvis gått upp i rök.
Något av det värsta jag vet är att tappa bort saker. Det får inte hända. Och när jag inte hittar det jag letar efter så borrar sig förmålet fast i näthinnan och vägrar sedan lämna mig ifred.
 
Har i alla fall lyckats packa ihop en liten påse med kläder och nödvändigheter. Senare idag sticker jag till Stockholm för att sedan ta mig vidare upp till Borlänge där det bixtrar och dånar.
 
På torsdag ska jag lyssna på så mycket som möjligt och suga in varje minut som om det skulle vara den sista.
Torsdagen är freden och kärlekens dag
 
Sen kommer jag hem på fredag igen och hoppas då på underbart väder.
Jag har precis flagnat i pannan så lite solstrålar skulle jag inte ha något emot.
 
På Lördag, ja då ska vi ha en underbar dag tillsammans. Grillning, lekar (som inte jag är så förtjust i) och sedan häng i partytält med bra folk.
Hade en idé om att jag ville ha nytt folk där men det svåra är att hitta dessa nya och okända människor. Men om ni känner att ni kanske är en av dom så är det bara att höra av sig.
 
Nu ska jag iväg till antingen Guldkant eller Ginger och äta lite lunch.
Hoppas ni har det bra !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0