4 Oktober

Blir förvånad när jag ser att folk fortfarande spanar in bloggen.
Den är ju nästan livlös.
Jag har planer att kanske fixa en ny blogg eller något liknande när jag samlat ihop ett gäng bilder och så.
Just nu sitter jag och sjunger. Försöker hitta inspiration till en av våra nya uppgifter i skolan.
Än så länge har jag köpt ett par fula byxor som troligtvis ska användas till plåtningen.
Idag hade vi mörkrum fast för färgbilder. Vi kommer pendla mellan riktigt mörker, sådant mörker som man troligtvis upplever när man är blind och sedan hamna i ett ljus som svider i ögonen.
Hösten är dessutom här och jag kan inte annat än älska det.
Det är något tragisk med hösten som ger mig inspiration.
Jag tänker på trasiga hjärtan och fallen kärlek. Het passion och mörka nätter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0