Helgen

Mina föräldrar kom hit i Fredags.
Dom hade med sig en stor del utav mitt liv.
Ja ni vet, kläder, skor, tv och annat behövligt.
På Lördagen gick vi runt i shoppingcentret här intill och fyndade faktiskt lite saker. Jag drack en enorm chailatte och sedan snyggade vi till oss.
Jag insåg snabbt att man inte ska åka eller köra bil i Stockholm för det tar evigheters evigheter, men tillslut kom vi fram till vår slutdestination som var Götalejon.
Jesus Christ Superstar.
Jesus och Judas var helt otroliga. Föreställningen berörde och det var en utav de bästa födelsedagspresenterna jag fått på länge tror jag. Det är ju ganska lätt att glömma bort vad man fått åren innan dock.
Efter föreställningen drog jag hem till frugan.
Där satt vi ett tag. Försökte smida en plan men eftersom vi är värdelösa på planer så struntade vi i det och satte oss därför bara på pendeln.
Ölchill på olika ställen och vi lärde oss att hitta dit vi skulle.
Idag har jag och föräldrarna varit effektiva.
Varit på en massa olika ställen och köpt fläkt till datorn, kastruller, mat, blommor, spegel och annat som är nödvändigt för trivseln och livet.
Jag plåtade dessutom lite till min analoga uppgift och jag håller tummarna att dom blivit bra.
Återkommer till det där igen att det är så otroligt jobbigt att inte ha kontrollen över bilderna som man kan ha på en digital. Men snart är uppgiften över och snart få jag använda min digitala igen! Jag längtar.
Nu är jag ensam och det känns faktiskt lite tomt.
Jag har hängt upp alla mina kläder och lägenheten känns nu som "hemma".
Skrev nyss ihop en bildanalys och den känns bara otroligt flummig. Men kan nog inte bli annat än de, i alla fall inte när jag skriver en.
Men nu ska jag försöka sova och sedan är det skola imorgon igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0