Och tiden bara går och går

Hej på er alla vart ni än är.
Tiden går för snabbt och snart är det höst på riktigt.
Jag har det väldigt bra här i Stockholm.
Skolan är rolig och lärorik, de nya vännerna är underbara och jag stormtrivs.
Jag har dessutom nära till "frugan" som jag kallar henne, alltså min bästa kompis.
Allt är helt enkelt hur bra som helst.
Vi har kommit igång med analog fotografering och spenderar väldigt mycket tid i mörkrummet. Det är kul men ibland lite frustrerande. Man vill bara scanna in bilden på datorn så man kan göra dem sådär perfekt på photoshop som man är van vid.
Dock så har jag upptäckt att det går att göra många justeringar i mörkrummet med sen kan man ju tänkte lite mer innan man tar fotot.
Snart ska vi sätta igång med att fota dokumentärt och just nu har jag inte en aning om vad jag ska välja.
Det finns så mycket men så lite på samma gång.

Men i alla fall..
Det jag tänkte komma till var att jag tänker bli bättre på att blogga.
Uppdatera med bilder jag tar och inte vara så lat.
Det är lätt att man glömmer bort bloggen eftersom både twitter och instagram finns. Dessutom vill inte "blogg.se" appen funka. Annars hade jag spammat sönder bloggen under de stunder då jag sitter på pendeln på väg någonstans.
Men vi får hoppas att det ordnar upp sig snart!

Nu är jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna och magen kurrar massvis så nu tänker jag kasta mig i sängen och sova gott.
Hoppas ni också gör det i natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0