Bara några timmar kvar

Jag ligger här i sängen och känner att det är lönlöst
Det går absolut inte att somna
Tror nog att det alltid är såhära, iaf när det är dagar då man ska till skolan
Att orka prestera något när man knappt sovit något fungerar inte
Hjärnan hänger inte med och bara för att hålla igång verkstaden lite så är jag hög på koffein
Med allt koffein i kroppen är jag antingen som en uppspeedad ekorre eller som en sengångare
Sen på natten är jag istället klarvaken och ännu en gång ligger jag där vaken
En ond cirkel som nog inte kommer ta slut
Dessutom älskar jag natten och mitt kaffe
Tycker det är underbart när jag får chansen att leva och njuta i det mörka och svala
Ett långt lov på hösten skulle jag inte tacka nej till iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0