Berätta allt du känner innan det är för sent

Jag rycktes upp ur sängen av mamma och det var bara att skynda sig.
Lunch på stan och sedan vidare till linköping.

Mando Diao gjorde  att resan gick snabbt och allt kändes som bara några minuter.
Väl där träffade jag min " farmor och farfar"

" Jag vill ha en ekorre men det får jag inte "

"Ge lite nötter till ekorren så får du nog till och med in dom i sängen ska du se"
"Det ska nog jag med testa"

Det var både roligt och ledsamt och tårar och skratt varvade varandra i en salig röra.
Att se någon bli gammal och dement är alltid jobbigt. Iaf om det är någon som ligger nära ens hjärta.

Att höra någon säga att han inte kommer ihåg sin fru och den som bor i hans hus är en kvinna som ska ersätta den borttappade hustrun , det svider faktiskt riktigt mycket.

Jag hoppas att aldrig jag kommer vara med om något sådant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0