Det är ju bara massa gullpojkar på kvantum

Jag sov så länge jag kunde idag tills det började kännas lustigt i benen och jag trodde jag hade växtverk.
Lite kaffe och duskussioner om att det vitryska kristallglasen hade gått upp i pris var min morgonplåga.


Spanade lite på tågbiljetter och jag och emma kom på att det skulle vara sjukt fint att fly här ifrån ett tag.

" fem valfria resdagar inom 10 dagar kostar 1825 kr för ungdomar "
" vi skulle typ hamna as långt bort och inte hinna hem på dom dagarna ,typ dricker kaffe och filosoferar och missar tåget"
" vi åker precis veckan innan skolan, så bara nej, kan inte komma är i pakistan, sen dansar vi runt där med talibanerna på din födelsedag "



Har åkt runt lite överallt idag.
Mest på udda ställen och där har jag hittat  bra saker.
Ikväll blir det churasco, rättare sagt chilenska hamburgare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0