Grattis till mig ! Lite kvartersfest och annan fest

Gårdagen var väldigt lyckad och jag hade sjukt kul hela tiden tror jag.
Dansade en hel del och träffade roliga människor.
Nu såhär dagen efter så har jag blåmärken lite här och var men det är ju så det ska va när man har haft det riktigt kul.
Tänkte hugga in på lite smarrig frukost och öppna lite paket sen blir det massa gott senare i eftermiddag.
Äntligen är jag 18 !

akvariet fick sig en omgång också och hade nog fått smaka på det mesta.
Kapsyler, prydnadssaker , stenar , korkar och på köpet fick vi en död fisk.
Fint däää...

Igår fick jag iaf en schal , örhängen , slugen (en pingvin) , en skjorta , banan , armband och pengar till ett ciggpaket och inte vilka cigg som helst utan level mentol.
En tårta som skulle likna min pappa fick jag också.

Tummen upp på allt helt enkelt




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0