ja må han leva utti håndrade ooooor

Jahoja , då var man helt plötsligt vuxen
eller ja , kanske inte direkt vuxen för det kan man ju inte bara bli över en timme eller så men iaf.
Man är arton nu iaf och min dag har varit toppen, likaså gårdagen.

Det var fest med de bästa av dom bästa och jag hade kul hela tiden.

Idag åt jag massa mat och fick fler presenter.
Åt en stor krabba och smaskade på lennarts goda jordgubbstårta.

En människa som jag tycker om kommer vara borta i en vecka nu så det tycker jag är lite surt.
Något annat som hände idag var också att en i våran släkt gick bort.

Nu har jag iaf hängt med grabbarna grus och min fru.
Världens längsta film kollade vi på kändes det som och jag är redan trött.
Något som händer väldigt sällan.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0