Kan man bara glömma det förlutna ?

Hela min kväll har handlat om foton.

Jag vill sätta upp dom på väggarna , jag vill ha dom på matbordet och jag vill nog ha dom lite överallt där det går.

I flera timmar nu har jag kollat i bortglömda album och små fickor som är fullproppade med bilder från 80-talet och längre tillbaka.

Min baktanke var nog att hitta saker som min mamma inte har berättat om sitt liv än men icke.

Om hon nu har fler hemligheter än dom jag tagit reda på så är hon väldigt bra på att gömma dom.

Nu när jag har kollat på  alla dom här bilderna vill jag bara fly till en liten borglömd ö där inte alla turister har tagit över deras levnadsstil utan är sådär enkel och resten av välden är spännane för dom.

Att inte komma till ett land där dom tänker  " hon är lätt att få i säng efter några drinkar" direkt när man har avslöjat sin nationalitet.

Nu tänker jag ungefär  " det var bättre förr "  men vad vet jag om det .. Jag levde ju inte då





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0