karlarna finns på stan

Nu är det såhär att jag sitter här med en ful wannabe amerikanare vid min sida.

Vi har köpt pandalus borealis, Hiilihapollinen taurini och Persea americana som vi tänkte ha till mat.

Min kompis har varit rik i smyg men har äntligen kommit ur garderoben med det och jag är väldigt fascinerad av pojkar som ser ut som flickor.

Det skulle vara kul att vara som en räka.
Börjar som en hane och slutar som en hona där hon föder massa små barn.

Att vare en snygg kille hade varit något väldigt intressant att uppleva men icke , man får helt enkelt nöja sig med att vara det man är.

Tanterna idag har varit extra roliga och har mest velat ta bussen ner till stan för det är ju där det finns karlar att kolla på.
En man räcker inte utan helst ska det vara flera.

" jag skulle ut på vischan, ingen ville ha mig här så dom skickade mig till vischan, det var roligt där men jag var aldrig kär så dom skickade ut mig på vischan"
"jag var inte lack när mina byxor sprack för jag var ute på vischan"

Det finns gott om galna randoms här i stan och dom kör på stalkerstilen och följer efter oss på willys.
Det läskiga är att alla ser ut som typiska "täbbar" och resten ser ut som "Johnnys"
Håll er inne för guds skull !

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0