massa love på kit

Nu tror jag faktiskt att hösten har kommit på  riktigt och jag njuter.
Lite synd bara att jag inte är så jättebrun som jag brukar vara men man överlver väll iaf .

Tror nästan hösten är den bästa årstiden på året.
Man kan bara va och det är  sådär lagom varmt ute för det mesta, att det regnar gör inte mig något direkt det är för det mesta bara härligt.

Visst, det blir väll att man sitter inne mer men det tycker jag om.
Då slipper man ju ha dåligt samvete över att det är  sol ute och man själv sitter inne och ugglar och kollar på tv eller ngt liknande.
Massa frukt i trädgården och snart är det dags att fira min födelsedag.

Bara 13 dagar kvar och fy va jag längtar.
Dock lite synd att man ska börja skolan precis i den vevan men vad gör det.
Jag får ju träffa den så kallade "familjen" igen och massa med roliga saker har man ju framför sig fast jag vet inte riktigt vad.

Idag blev det iaf lite fotboll och resten äpplen























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0