oj nu börjar jag tänka för mycket igen

jag tänker men tänker nog för mycket för jag kommer inte fram till något vettigt.
Jag surrar och snackar och vet nog egentligen inte riktigt vad jag vill komma fram till mer än att jag kanske borde gå och lägga mig och flugan här i mitt rum retar gallfeber på mig.

en flugsmällare skulle vara riktigt fint att ha till hands nu faktiskt men har jag någon, näh inte alls...

Jag är hungrig men allt är för långt ifrån mig förutom mina salta pastiller pingviner från den estländska färjan.
Har lite tallinn karameller också men dom smakar bara smör och apelsin så det är inget att ha.

Jag snodde ett päron för en stund sen men det var för hårt och smakade nog mer sten är något fruktigt.

Näh, nu klagar jag nog för mycket och faller nog snart i min röda soffa i det röda rummet som är sådär lagom exotiskt eller var det erotiskt ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0