öl & bacon i en skog

Just nu är jag jätte trött i mina ögon men glad i kroppen.
Vi har varit i landet ingenstans och chillat som aldrig förr.

Vi satte oss på cyklarna och tänkte hitta ett berg i okänt land men det slutade med att vi hamnade i skogen med lite havsutsikt  och stenar och träd

Öl Chips Korv Bacon Potatissallad , vi åt nästan så mycket så vi skämdes

Vi pratade om Ola Salo och undrade om han var gay när han sedan själv sjöng  "And I may be gay"

Solen fanns där ett bra tag men med tiden så mörknade det och helt plötlsigt var det kolsvart.

Med kamera och mobil så hittade vi iaf hem och musiken gjorde oss sällskap hela vägen .

25km sammanlagt var våran resa och det är utöver det vanliga kan jag lova.

Nu faller jag pladask i säng



































Kommentarer
Postat av: julia

aw tack

haha åh jag tror jag skulle ha galet kul ihop med er, puss

2009-08-24 @ 15:44:51
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: julia

ja hade tyckt det va kul : )

får snacka om ett ngn dag!

2009-08-24 @ 17:12:50
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Troligt

2009-09-16 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0