Så fort jag plattar håret så regnar det

Lite kräftor efter att ha sovit bort nästan hela dagen.
Vi sörplade och spillde dricka över hela bordet och vissa drog sina små skämt för sig själva och var glada.

Satte på mig den stora regnjackan och jag och emma åkte vidare på öl-uppdrag.
Det ösregnade och polisen var snäll , mina strumpbyxor gick sönder under resan också.
Vi fann rätt gata och där var hattfesten på gång.

En liten pingvin som maskot ,vattenpipan i högsta hugg och en lösmustasch på överläppen så var alla sjukt snygga.
Öråd om vem som hade snyggast hatt fanns med under kvällen och Dumpe tog hem priset dock betalade aldrig albin ( som fölorade) ölen på morella.

Vi tog oss en cyckeltur till lysingsbadet där vi ställde våra cyklar och åkte sedan taxi tillbaka till stan med några randomstockholmare.
Dom hade inte orkat åka till öland så dom hamnade i västervik där alla barnfamiljer campar.
Inte som på den tiden då Gyllene Tider var som bäst och hela västervik var en stor fest.

Vandra runt och träffade randoms. Hade inte varit dumt att få komma in på krogen men jag får väll aceptera läget och vänta i två veckor till.

Jag upptäckte att det fanns korv på åhmans och jag var gladare än gladast.

Vi alla hamnade tillslut i en hög på soffan och fann ro.

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0