"She's Not Me"

Igår var en underbar dag.
Jag såg Madonna på ganska långt håll men fy vilken känsla det var.
Hon var underbart snygg och allt annat var underbart det med.
Jag rös till många gånger och  på något vis blev jag nästan lite avis på henne för att hon ska vara så bra.

Jag gjorde av med en hel del pengar igår också när jag sprang runt bland de olika köpcentren i Göteborg.

Mitt strössel snodde säkerhetsvakten och när vi kom tillbaka fanns det inte kvar och de människor vi frågade trodde nog vi var dumma i huvudet eller knarkare som frågade efter "strösslet"

Varm korv på natten var välkommet sådär runt två , tre snåret och sedan föll vi pladask ner i våra sängar.

Jag vill ha en röd kofta btw och ni som känner er manade att köpa en till mig gör det !




















http://www.youtube.com/watch?v=GbjU-LI2aIA&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0