små apor äter bananer

Utan mat och utan sömn var jag som ett monster mot alla.
Jag var både arg och sur och otrevlig var väll mitt förnamn på förmiddagen.

Jag lugnade ner mig och fick mat efter några timmar eller så, sen hittade jag Emma i min källare.

En lite skogspromenad resulterade till finfula bilder och ormskräck från emmas håll.

Cykla omkring och sedan äta lite fruk här o var blev det också ganska mycket av och tillslut satt vi i en trappuppgång.
Utslängda av kompis och vi konsumerade en kaffe och en glass med topping på MackeD.

Lite lir nere i maxens rum men likaså blev vi utslängda.
(Anledning saknas)
 
Sitta ute och vänta en bra stund och då spanade vi lite  på kineser som fixade "knark" 
Sedan blev det tomat med aromat
























Kommentarer
Postat av: julia

ni 2 är ju för jävla snygga

2009-08-23 @ 21:51:47
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0