Synd att jag inte tål myggmedel

Fy tusan va det kliar på benen.
Skulle va underbart att ta ett rivjärn och sedan bara skrapa men resultatet skulle inte bli så trevligt.

Myggäcklena har ju bitit sönder mig och mina ben ser ut som prickiga salamikorvar.

Nu får dom ta o ge sig och sedan dö.
Hoppas ingen hade aids för det skulle ju vara ganska fail

Ge mig mer höst och kyla !


Inatt drömde jag om att jag skulle åka iväg utan att säga adjö till någon.
Emma tvingade mig att klippa av mitt hår och jag fick en ful killfrisyr som jag grät floder över.
Jens ville att vi skulle byta id-kort för han tyckte mitt var mycke finare.
Jag hamnade på övergiven fest där det bara låg däckade människor på borden och det såg ut som dom hade haft matkrig precis innan jag kom.
Det var hungersnöd i landet och vi levde på vodka för att vattnet tagit slut.
Jag hittade mig värdens sötaste kille i allt kaoset och han flyttade jag ihop med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0