jag vill ha håkan på en dimmig åker där det finns stjärnfall.

And we talk about friends and we talk about records, talk about life
and we’ll talk about death, and we dance in the living room,
dance on the sidewalks, dance in the movies, dance at the festivals, dance, dance
No men ever really dance like this

Had no cannabis to sedate us
So we smoked carrots and potatoes
Tea and head-ache pills But I can't recall the thrills...
So don't talk to me like that I'm also a cat
Don't know where you've been

På ett tak till ett hus I stad
I ett land I en värld utan glas
Nånting hände men ingen vet vad Ingen minns nått men alla stod kvar
Vi var där när alla ropade lev
Världen var vacker och så undrebart skev
Vi skruva till den vi vred och vi vred
Tills livet vällde in på riktigt I oss med













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0