turkarna sprang ut från skogen och var galna

Idag är en dag då håret aldrig torkar.

Alla klagar på det dåliga vädret och de flesta undrar nog vart sommaren tog vägen men inte jag.
Att kunna sitta inne i det mysiga ljuset av tvn som står på och lite värmeljus passar mig perfekt.

Sitta och smutta på lite gott kanel-te och smaska på några jordnötter är något jag nöjer mig med.

Jag ser ut som ett får blandat med en lila kråka idag och jag tänker inte ändra på det.
Att se snygg ut och vara presentabel att träffa folk kan jag va en annan dag för idag är det en sitta-inne-dag och rör mig inte längre än till brevlådan.

Blev lite nyfiken innan på hur mycket det regnade så gick ut för att plocka några bär.
Det var en upplevelse att stå ute i en levande dusch men det var en härlig känsla.

Om några dagar eller så tänkte vi köpta blekmedel och sen får man se hur det gick därefter.
Kanske en strimmad morot eller ett höstlöv.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0