Sover kanske

Jag sov hela två timmar under natten eller ska jag säga morgonen ?
En natt med många olika samtal och tankar om livet.

Resten av dagen , alltså torsdagen den 6 var jag en levande zombie som tappade allt den höll i.

Jag försökte sova men blev väckt lika snabbt igen av att någon stod och knackade på mitt fönster som en idot och samtidigt ringde min mobiltelefon med the sounds låten "painted by numbers".

"jag har hört att det är bio"
"öppna dörren vi kommer inte in genom den"
"kommer emma till dig sen , vilka mer?"
"det är färg där vi ska gå, öppna!"

Jag fattade inte något av vad någon sa till mig men lyckades iaf öppna alla dörrar i huset och säga " jag ringer dig snart"   i telefonen.

Jag var sur och trött och ville helst gå under jorden i några timmar men så blev det inte.

Ut med dynor och projektor och sedan var det filmdags ute i naturen.

Jordnötter, en emma , tiggande hund och "starky & hutch" gjorde sedan resten av kvällen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0