vart är mitt kaffe ?

Jag har faktiskt klarat av att vara i solen idag.
Drack mitt kaffe ute och fick vita streck på benen, sådär lagom hett .

Vatten var ngt underbart och jag har nog slösat bort en hel sjö nu bara för att jag skulle svalka mig lite.

Jag har ont i huvudet och är lite halvt galen just nu och det beror på att jag har brist på både föda och koffein i min kropp.

Springer upp och ska dricka kaffe men kaffekannan är helt tömd. Inte en droppe fanns kvar.
Tänker leta efter mina powerking som jag har som reserv men dom hittas inte .
istället råkar jag trampa på en blöt fläck och glider över hela hallen och allt slutar med ett pang rakt ner i backen.
Jag blir lagom galen och springer runt ännu mera samtidigt som jag skrattar högt och letar efter min dricka.

DEN ÄR INLÅST !    

Nu tänker jag iaf gå in för denna jakt och hitta nykeln och sedan laga till några champinjonmackor.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0